Mennesker, strategi & ledelse

10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo

Programinnhold

kl. 13.30-16.00

13.30 Fortsatt fornøyde kunder til reduserte kostnader

  • Hvordan redusere kostnader for kundeservice, samtidig som kundene fortsatt er like fornøyd med servicen

Line Guton Halland, kundeserviceleder, Schibsted og
Ann Kristin Granlund, strategisk kundedirektør ProffCom

14.00 Mennesker kjøper fortsatt fra mennesker - selv i en hybrid verden.

  • Markedstrender og fremtidens produktvisjon

  • Praktisk demo: Hvordan støtte de kritiske endringene kontaktsenterledere må gjøre for å lykkes i en hybrid verden

  • Den avgjørende balansen mellom kunde- og agenttilfredshet, automatisering, empati og effektivitet

Thomas Rødseth, CTO, Puzzel

14.30 Pause (30 min)

15.00 Alltid fokus på kundeopplevelsen

  • Vinner av Kundeserviceprisen 2022, i kategoriene Best i test Åpen klasse og Best på telefon.

  • Vi lykkes fordi vi har fantastiske mennesker som jobber her!

Håvard Sire, avd. leder. kundeservice, HELP Forsikring

15.30: Pandemi og krisehåndtering i offentlig sektor

  • Samfunnsberedskap  - samarbeid offentlig og privat.

Maskineriet (taler kommer)

15.55 Spørsmål og avslutning

Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no

(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”

© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media

Created with
Mailchimp Freddie Badge