10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo
13.30 Fortsatt fornøyde kunder til reduserte kostnader
Hvordan redusere kostnader for kundeservice, samtidig som kundene fortsatt er like fornøyd med servicen
Line Guton Halland, kundeserviceleder, Schibsted og
Ann Kristin Granlund, strategisk kundedirektør ProffCom
14.00 Mennesker kjøper fortsatt fra mennesker - selv i en hybrid verden.
Markedstrender og fremtidens produktvisjon
Praktisk demo: Hvordan støtte de kritiske endringene kontaktsenterledere må gjøre for å lykkes i en hybrid verden
Den avgjørende balansen mellom kunde- og agenttilfredshet, automatisering, empati og effektivitet
Thomas Rødseth, CTO, Puzzel
14.30 Pause (30 min)
15.00 Alltid fokus på kundeopplevelsen
Vinner av Kundeserviceprisen 2022, i kategoriene Best i test Åpen klasse og Best på telefon.
Vi lykkes fordi vi har fantastiske mennesker som jobber her!
Håvard Sire, avd. leder. kundeservice, HELP Forsikring
15.30: Pandemi og krisehåndtering i offentlig sektor
Samfunnsberedskap - samarbeid offentlig og privat.
Maskineriet (taler kommer)
15.55 Spørsmål og avslutning
Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no
(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”
© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media