Kundeinnsikt & service

10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo

Programinnhold

kl. 11.30-16.00

11.30 God kundeservice i praksis - hvorfor dette er viktigere enn noen gang

  • Intern kultur og godt arbeidsmiljø – hvordan påvirker det kundene

  • Hva skal til for å gi kundene opplevelsen av god service

Trine Rode Kristiansen, Kundeserviceskolen

12.15: Lunsj

13.30 En Mystery Shoppers hverdag før Kundeserviceprisen

  • Hvordan kontaktes kundesentre av «hemmelige» kunder

  • Hvordan regnet resultatene ut, og hva gjør vinnerne bedre enn de andre

Jan Sverre Reboli Paulsen, SeeYou og Herr/Fru/Frøken X

14.00 Kundesenteret bak Vinneren av prisen Årets Kundesenter – Best i test 2022

  • Outsourcing av kundeservicen er en suksesshistorie – hør hvordan vi samarbeider med oppdragsgiver Helthjem for å gi kundene den aller beste servicen

    Kulant (taler kommer)

14.30: Pause (30 min)

15.00 Hersketeknikker i praksis – slik identifiserer og møter du disse når de oppstår

  • Hva kjennetegner hersketeknikker

  • Slik svarer du og forebygger hersketeknikker

Erica Grunnevoll, teolog, coach og lederutvikler i CoachTeam

15.30 Slik håndterer du ulike mennesketyper i stressituasjoner

  • Konflikter og kranglefanter – lær å møte ulike personlighetstyper på rett måte

  • Praktiske råd for kommunikasjon når kunden er såret/lei seg/fortvilet /forbanna / rasende/ føler seg urettferdig behandlet /

    John Petter Fagerhaug, psykolog

    16.00 Spørsmål og avslutning

Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no

(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”

© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media

Created with
Mailchimp Freddie Badge