10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo
11.30 God kundeservice i praksis - hvorfor dette er viktigere enn noen gang
Intern kultur og godt arbeidsmiljø – hvordan påvirker det kundene
Hva skal til for å gi kundene opplevelsen av god service
Trine Rode Kristiansen, Kundeserviceskolen
12.15: Lunsj
13.30 En Mystery Shoppers hverdag før Kundeserviceprisen
Hvordan kontaktes kundesentre av «hemmelige» kunder
Hvordan regnet resultatene ut, og hva gjør vinnerne bedre enn de andre
Jan Sverre Reboli Paulsen, SeeYou og Herr/Fru/Frøken X
14.00 Kundesenteret bak Vinneren av prisen Årets Kundesenter – Best i test 2022
Outsourcing av kundeservicen er en suksesshistorie – hør hvordan vi samarbeider med oppdragsgiver Helthjem for å gi kundene den aller beste servicen
Monica Lindstad og Håvard Claussen Martinsen, Kulant
14.30: Pause (30 min)
15.00 Hersketeknikker i praksis – slik identifiserer og møter du disse når de oppstår
Hva kjennetegner hersketeknikker
Slik svarer du og forebygger hersketeknikker
Erica Grunnevoll, teolog, coach og lederutvikler i CoachTeam
15.30 Slik håndterer du ulike mennesketyper i stressituasjoner
Konflikter og kranglefanter – lær å møte ulike personlighetstyper på rett måte
Praktiske råd for kommunikasjon når kunden er såret/lei seg/fortvilet /forbanna / rasende/ føler seg urettferdig behandlet /
John Petter Fagerhaug, psykolog
16.00 Spørsmål og avslutning
Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no
(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”
© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media