Mennesker & teknologi

10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo

Programinnhold

kl. 13.30-16.00

Merk: Selv om alle talerne ikke er bekreftet, vil nevnte temaer dekkes.

13.30 Fremtidens teknologiske nyvinninger

  • Hvordan kan vi bruke teknologi til å automatisere og forenkle slik at folka våre kan bruke tiden på det de er best på, og det kundene våre trenger - nemlig det å være mennesker?

Tom Kjuusmoen – Head of Operations, Sergel Norge

14.00 Speech analytics - ny teknologi for å måle kvalitet.

  • Samtaleanalysen som oppdager trender og måler stressnivåer på kundesamtalene

Maskineriet (taler kommer)

14.30 Pause (30 min)

15.00 Kommer conversational AI til å erstatte alle på kundesenteret i fremtiden?

  • Foredraget gir innblikk i hvorfor Conversational AI i enda større grad vil håndtere kundeservice i fremtiden, og i forlengelse av det redusere behovet for mennesker i kundesenteret. Innlegget belyser også de emosjonelle kvalitetene som «varme hender» gir, samt deres evne til å løse komplekse oppgaver og ta beslutninger som ikke er basert på en logaritme. Foredraget kommer også inn på CES Customer Effort Score, som blir en veldig viktig KPI fremover.

Henry Vaage Iversen, CCO og Co-founder i Boost.ai og
Robert Gati, salgsdirektør Proffcom

15.30 Hvordan vil fremtidens kundeservice se ut?

Espen Fløtre Syversen, Business Development Director Nordics, Teleperformance

15.55: Spørsmål og avslutning

Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no

(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”

© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media

Created with
Mailchimp Freddie Badge