10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo
Merk: Selv om alle talerne ikke er bekreftet, vil nevnte temaer dekkes.
13.30 Teknologi, menneskets nye bestevenn?
Hvordan kan vi bruke teknologi til å automatisere og forenkle slik at folka våre kan bruke tiden på det de er best på, og det kundene våre trenger - nemlig det å være mennesker?
Tom Kjuusmoen – Head of Operations, Sergel Norge
14.00 Speech analytics - ny teknologi for å måle kvalitet.
Samtaleanalysen som oppdager trender og måler stressnivåer på kundesamtalene
Alexander Whelan, Leder for Digitalisering og Innovasjon, Maskineriet AS
14.30 Pause (30 min)
15.00 Kommer conversational AI til å erstatte alle på kundesenteret i fremtiden?
Foredraget gir innblikk i hvorfor Conversational AI i enda større grad vil håndtere kundeservice i fremtiden, og i forlengelse av det redusere behovet for mennesker i kundesenteret. Innlegget belyser også de emosjonelle kvalitetene som «varme hender» gir, samt deres evne til å løse komplekse oppgaver og ta beslutninger som ikke er basert på en logaritme. Foredraget kommer også inn på CES Customer Effort Score, som blir en veldig viktig KPI fremover.
Henry Vaage Iversen, CCO og Co-founder i Boost.ai og
Robert Gati, salgsdirektør Proffcom
15.30 Hvordan vil fremtidens kundeservice se ut?
Hvordan vil dette påvirke kunde- og medarbeideropplevelsen
Espen Fløtre Syversen, Business Development Director Nordics, Teleperformance
Danny Kuivenhoven, Digital Transformation Director, Teleperformance EMEA
15.55: Spørsmål og avslutning
Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no
(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”
© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media