Program

10.11.2022, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo

For å sikre faglig utbytte for alle, har konferansen tre parallelle sesjoner. Vi anbefaler å bli værende i sesjonen du er påmeldt i, men er det god plass i en annen sesjon kan du fint bytte underveis. Vennligst si fra til våre konferanseverter om det på forhånd.

  • Deltakerpris ledere og mellomledere: 8995 kr eks. mva*.

  • Deltakerpris kundeservicemedarbeidere: 6995 eks. mva*.

  • Deltakelse online: 3995 eks. mva

*Prisen inkluderer all servering, inkl. cocktailmottakelse og bankett/festmiddag (samlet verdi rundt 2500 kroner). Det er ikke mulig å velge bort cocktailmottakelsen og banketten.

Kl. 09.00-12.15

09.00: Velkommen til Call Center-dagen 2022

v/Corinne Hilde Fjellås, redaktør i Kundeservicenytt.

09.15: Innovasjon og digital verdiskaping i kundeservice- og callcenter-bransjen

  • Digitalisering er en sentral vekstmotor, og teknologi blir den største maktfaktoren i fremtiden. Det er opp til oss å utnytte disse mulighetene.

Key Note Speaker Silvija Seres er matematiker og teknologiekspert med mange års erfaring som leder i bedrifter innen forskjellige bransjer

09:45 Fremtiden er ikke science fiction – den er allerede her!

  • Roboter med empati, sosial kompetanse og en langt høyere intelligens enn mennesket - hva kan skje i løpet av de neste 20 årene, og vil fremtidens roboter kunne gjøre andre ting enn det praktiske?

Key Note Speaker Fredrik Löfgren er robotutvikler, VR & AI-ekspert og har vunnet medaljer i både VM og OL i robotik.

10.15: Pause (30 min)

10.45: Fra nedrykk til 6-1 over Roma

Bodø/Glimt rykket ned fra Eliteserien i 2016. Resultatene siden da, fra en liten klubb nord for polarsirkelen, som hvert år mister mange av de beste spillerne til utlandet, har vekket stor internasjonal oppmerksomhet. Spesielt det mentale arbeidet fremheves av mange som svært avgjørende for suksessen.

Innlegget beskriver hvordan Bodø/Glimt evner å jobbe med bærekraftig prestasjonskultur på individnivå og som gruppe/klubb. Det handler i stor grad om mentalitet og identitet i en verden der det fokuseres på læring, deling og utvikling.

Key Note Speaker Bjørn Mannsverk er utdannet jagerflyger og henter mye inspirasjon fra jagerflykulturen i sitt arbeid. Han har samarbeidet med Bodø Glimt siden 2017 og vært med på å etablere den unike prestasjonskulturen i klubben.

11.15: Kort pause (15 min). Kundeservicesporet åpner

11.30: Debatt: Muligheter og trusler for bransjen

  • Kundeservice- og callcenterbransjen som samfunnsbygger

  • Å få de unge ut i arbeidslivet

  • Distriktspolitikk, sysselsetting, mangfold, inkludering og «den siste industriarbeidsplassen»

Deltakere: Leder av Virke Service, advokat Stein Johnsen, styreformann i Maskineriet Sverre Torjuul, Anna Molberg, Stortingsrepresentant for Høyre, Arbeids- og sosialkomitéen og Trine Lise Sundnes, Stortingsrepresentant for Arbeiderpartiet, Arbeids- og sosialkomitéen.

12.15-13.30: Lunsj

Sesjon 1: Mennesker & teknologi

Sesjon 2: Mennesker, strategi & ledelse

Sesjon 3: Kundeinnsikt & service

Sosialt arrangement

16.00: Mingling og nettverskbygging i utstillerområdet

17.00: Cocktailmottakelse og nye bransjepriser (bakgrunn, nomineringsprosess, jury m.m.)

18.00: Bankett og festmiddag

Flere enn 5? Få et gunstig bedriftstilbud ved å sende en epost til hei@kundeservicenytt.no

(merk eposten “Bedriftstilbud på Call Center-dagen 2022”

© 2022 Kundeservicenytt og Icon Business Media

Created with
Mailchimp Freddie Badge